کره

سلام دوستای گلم! >:D<

چطورین؟  :D

به افتخارم دس دس دس...اولین تاپیکمو بلخره بعد عمری زدم! <:-P  :dish:

و یه چیز باحال پیدا کردم...

تبدیل اسم ایرانی به کره ای! :7:

مثلا:

من متولد 1999/12/3 هستم. :D 
ابتدا تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی 9 نگاه کردم که میشه kim

بعد از اون تو لیست دوم به ماه تولدم یعنی 12 نگاه کردم که میشه jong

و بعدش تو لیست آخر هم به روز تولدم یعنی 3نگاه کردم که میشه ho

پس میشه:kim-jong ho

 

شما هم به همین ترتیب نگاه کنین یادتون نره حتما حتما براساس سال و ماه و روز میلادی تاریخ تولدتون به لیست نگاه کنین! :15: 

 

فامیلی:آخرین شماره سال تولدتون

* ۰: Kim
* ۱: Lee
* ۲: Choi
* ۳: Kim
* ۴: Lee
* ۵: Choi
* ۶: Kim
* ۷: Lee
* ۸: Choi
* ۹: Kim

نام میانی:ماه تولدتون

* ۱: Tae
* ۲: Jong
* ۳: Jin
* ۴: Ki
* ۵: Min
* ۶: Tae
* ۷: Jong
* ۸: Jin
* ۹: Ki
* ۱۰: Min
* ۱۱: Tae
* ۱۲: Jong

نام: روز تولدتون

* ۱: Min
* ۲: Hyun
* ۳: Ho
* ۴: Ki
* ۵: Bum
* ۶: Min
* ۷: Hyun
* ۸: Ho
* ۹: Ki
* ۱۰: Bum
* ۱۱: Min
* ۱۲: Hyun
* ۱۳: Ho
* ۱۴: Ki
* ۱۵: Bum
* ۱۶: Min
* ۱۷: Hyun
* ۱۸: Ho
* ۱۹: Ki
* ۲۰: Bum
* ۲۱: Min
* ۲۲: Hyun
* ۲۳: Ho
* ۲۴: Ki
* ۲۵: Bum
* ۲۶: Min
* ۲۷: Hyun
* ۲۸: Ho
* ۲۹: Ki
* ۳۰: Bum

نظر یادتون نره! ;)  <):) 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:,

] [ 20:49 ] [ فرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه