می خواهم بذر گل سرخ عشقت را در پاکترین نقطه ی قلبم بکارم و آن را با چشمه ی صداقت

آبیاری کنم و از خورشید صفا بر آن بتابانم تا خوب رشد کند

دوست دارم آن را چنان بپرورانم و در قلبم جای دهم که حتی شکوفه هایش اندیشه ام

را همیشه جوان و روشن و سبز نگه دارد پس با خودم عهد میبندم مانند چشمانم دوستت بدارم

وآرزو میکنم ریشه اش چنان بر تارو پودم چنگ اندازد که هیچ انسان خاکی

نتواند آن را از من بگیرد



نظرات شما عزیزان:

شبگرد عاشق
ساعت2:48---18 ارديبهشت 1392
وای.خیلی قشنگ بود.ممنونم ...


البته 21 اردیبهشت من تا ساعت 9 و نیم مدرسه ام و یک ربع به 10 میرسم خونه ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 21:52 ] [ فرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه